W jaki sposób odbywa się rezerwacja apartamentu?
Rezerwacji apartamentu można dokonać mailowo lub telefonicznie. Infolinia czynna jest w godzinach od 9.00 do 18.00. Nasz personel doradzi Państwu przy wyborze odpowiedniego apartamentu, udzieli wszelkich informacji oraz przeprowadzi Państwa przez proces rezerwacji. Po dokonaniu rezerwacji wysyłamy do Państwa na podany adres mailowy potwierdzenie rezerwacji zawierające szczegółowe dane dotyczące pobytu (adres apartamentu, termin pobytu, całkowity koszt, dane do wpłaty zadatku, dane kontaktowe do rezydenta itd.) Następnie w ciągu 3 dni roboczych należy dokonać wpłaty na nasze konto bankowe.
W jaki sposób odbywa się odbiór kluczy do apartamentu?
Nasz personel będzie na Państwa oczekiwał w apartamencie o określonej godzinie, pokaże i objaśni funkcjonowanie całego wyposażenia na podstawie spisu z inwentarza.
Istnieje możliwość ustalania indywidualnych godzin przyjazdu lub wyjazdu.
W jakich godzinach trwa doba hotelowa?
Doba hotelowa trwa w godzinach 15.00 – 11.00.
W jaki sposób przebiega płatność za pobyt?
Wymagany jest zadatek w wysokości 30% całkowitej ceny, płatny przelewem w ciągu 3 dni roboczych.
Pozostałą kwotę należy wpłacić gotówką w dniu przyjazdu podczas odbioru kluczy od apartamentu.
Co jest wliczone w cenę pobytu?
Cena pobytu obejmuje:
– pobyt w apartamencie maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób,
– koszt zużytych mediów (energia, woda, gaz, ogrzewanie),
– komplet bielizny pościelowej,
– miejsce parkingowe lub miejsce garażowe (jeśli dany apartament takie posiada).
Koszt pobytu nie obejmuje opłaty uzdrowiskowej i wyżywienia oraz w przypadku pokoi hotelowych nie obejmuje usług dodatkowych (spa, basen, rekreacja itp).
W przypadku poszczególnych apartamentów jest pobierana opłata za sprzątanie końcowe.
Czy możliwy jest przyjazd ze zwierzętami?
Jest to kwestia do uzgodnienia. W niektórych apartamentach nie ma takiej możliwości.
Co wchodzi w skład wyposażenia apartamentu?
Wyposażenie danego apartamentu określone jest w zakładce „udogodnienia”.
Jak wyposażony jest aneks kuchenny w apartamentach?
Lodówka, płyta elektryczna, zlewozmywak, okap, czajnik elektryczny, podstawowe naczynia (garnki, talerze, sztućce, szklanki, kubki itp).
Czy każdy apartament ma połączenie z Internetem?
Dostęp do Internetu określa zakładka „udogodnienia”.
Adres siedziby firmy:
Holiday Company
76-270 Grabno
ul. Lawendowa 2